تبلیغات
Ž - بررسی تأثیر مشتری گرایی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانک ملی استان کرمانشاه در سال ۹۱

Ž

پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      172 چکیده: این تحقیق به بررسی تأثیر مشتری گرایی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانک ملی استان کرمانشاه در سال ۹۱ پرداخته است. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده از میان کارمندان ۵۴ نفر و از میان مشتریان ۲۳۴ نفر به سئوالات پاسخ دادند. ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه که بعد از برآورد اعتبار  و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از تکمیل پرسشنامه با استفاده ازآمارتوصیفی به بررسی ویژگی های جامعه آماری وسپس به آزمون فرضیات وترسیم دیاگرام تحلیل مسیر پرداختیم . به منظور بررسی رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته و بررسی فرضیه های تحقیق، با استفاده ازنرم افزار SPSS ، ازآزمون ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده کردیم . همچنین به منظور آزمون مجموعه روابط علت ومعلولی بین مشتری گرایی و مؤلفه های مورد بررسی با استفاده از نرم افزار آموس معادلات ساختاری روابط بین متغیرها مدلسازی گردید. نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین …

نوشته بررسی تأثیر مشتری گرایی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانک ملی استان کرمانشاه در سال ۹۱ اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بررسی تأثیر مشتری گرایی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانک ملی استان کرمانشاه در سال ۹۱
http://fileavval.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8/

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :